حالم عوض میشه...

ayeeeeeeeeeee ayeeeeeeeeee

علی و لیلی

لیلی جون میدونم از این ترانه خوشت میاد.
تقدیم به تمام عشق های پاک و جاودان
 
بی اعتمادم کن به همه ی دنیا اینکه با من باش
کنار من تنها، کنار من تنها، کنار من تنها
از اولین جملت، فهمیده بودم زود
عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود
اونقدر می خوامت همه باهات بد شن
با حسرت هر روز از کنار ما رد شن

حالم عوض میشه، حرف تو که باشه
اسم تو بارونه، عطر تو همراشه
اون گوشه از قلبم، که مال هیچکس نیست
کی با تو آروم شد، اصلا مشخص نیست

بی اعتمادم کن به همه ی دنیا اینکه با من باش
کنار من تنها، کنار من تنها، کنار من تنها
از اولین جملت، فهمیده بودم زود
عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود
اونقدر می خوامت همه باهات بد شن
با حسرت هر روز از کنار ما رد شن

حالم عوض میشه، حرف تو که باشه
اسم تو بارونه، عطر تو همراشه
اون گوشه از قلبم، که مال هیچکس نیست
کی با تو آروم شد، اصلا مشخص نیست
                                                          

                                                                   تقدیم به لیلی گلم



نظرات شما عزیزان:

leiliye ali
ساعت0:49---21 آذر 1391
vayyy nafase leili

eshgham in ahango kheili dos daram man

akhe hameye hesam behet toshe

hame chish

jomlehasho az tahe delam ghabol dram

ommmmmmmmmmmmm

doset daram aliye man

kheili doset daram


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:38 توسط علی| |


  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ